loading...
█♥█ســرگــرمــی█♥█
kia بازدید : 80 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (0)

هنر کارگران است که ایران آباد

کار بسیار هــــــــــنررا بنیاد

همت ای اهل هنــــــــــر بار دگر

تا شــــــــــود کل وطن خرم وشاد

روز کارگر گرامی باد

.

.

.

دست هایت که آیینه تلاش روزگارند، پر برکت باد!

توانِ دست هایت را می ستایم

ای سازنده ترین نقش هستی در قاموس آفرینش

روز کارگر مبارک

.

بقیه اس ام اس های روز کارگر در ادامه مطلب

 

 

 

.

.

تمام روزهای شکوفا از تلاش، روز تو باد!

روز بهروزی من، روز بهروزی تو، روز بهروزی تمام دست های کار آمد جهان

دست هایی که

روزها را در تلاشند برای آرامش شب ها

شب ها در تکاپویند برای آسایش روزها!

 

.

.

.

قال رسول الله (ص) :

هرکس از پرداخت مزد کارگری خودداری ورزد ، لعنت خداوند بر او باد .

روز جهانی کار و کارگر بر کارگران متعهد ایران اسلامی مبارک باد

.

.

.

نامت که شکوه کار و تکاپوست ، تنها واژه ماندگار روزگار است

نام تو ثبت است بر تمام جراید عالم

از بسته ترین زوایای «اهرام»، تا بازترین گوشه های تخت جمشید!

.

.

.

فراموش مباد؛ در آیینه ای که آیندگان، به صافی و زلالی اش، سوگند خواهند خورد

مبارک باد هر روز تاریخ، به نامت

خوشا عرق جبین ات که خداوند، پاس می داردش . . .

.

.

.

رسول خدا (ص) فرمود:

خداوند، آن کس را که در پرداخت حق او گشاده دست باشد، دوست می دارد.

روز کارگر مبارک

kia بازدید : 45 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

آماده‌ترین ورزشکارجهان کیست؟

هجوم تیم های بزرگ فوتبال اروپا به ایالات متحده بهانه ای بود تا رسانه های این کشور بحث داغ آماده ترین ورزشکار جهان را مطرح کنند. در میان گزارش های مختلفی که منتشر شد، برخی  ستاره پرتغالی رئال مادرید و بعضی دیگر ستاره NBA را شایسته این عنوان می دانستند

باشگاه‌های بزرگ اروپایی بعد از گرفتن بازار آسیا، حالا به فکر تسخیر بازار ایالات متحده افتاده‌اند. این بازار 300 میلیونی، متمول و بکر می‌توانند جهش بزرگی در سود سالانه این باشگاه‌ها بوجود آورد. تابستان امسال باشگاه‌های اروپایی زیادی مثل رئال‌مادرید، بایرن‌مونیخ، منچستریونایتد، آرسنال، لیورپول، رم و اینتر برای بازی‌های دوستانه به آمریکا رفتند تا فوتبال را در سرزمین بسکتبال و بیسبال تبلیغ کنند. حضور بیش از 109 هزار تماشاگر در ورزشگاه «بیگ هاوس» میشیگان برای دیدن بازی رئال‌مادرید با منچستریونایتد نشان داد که فوتبال برای آمریکایی‌ها دیگر یک ورزش ناشناخته نیست. در روزهایی که بازار بازی‌های دوستانه فوتبال در آمریکا داغ بود، ستارگان فوتبال موفق شدند به جای ستارگان NBA و بیسبال روی جلد مجلات این کشور بروند. یکی از این جلدها که سروصدای زیادی هم به پا کرد، جلد ماه سپتامبر ماهنامه «سلامت مردان» (منز هلث) است. این مجله کریستیانو رونالدو، ستاره رئال‌مادرید و برنده توپ طلای 2013 را تندرست‌ترین مرد روی کره زمین معرفی کرده بود.
بعد از این گزارش بود که باب مقایسه بازیکنان فوتبال و غول‌های ورزش آمریکا باز شد. مجله «اسپرت ایلاستریتد» (SI) در پرونده مفصلی به بررسی آمادگی بدنی ورزشکاران رشته‌های مختلف پرداخت و آنها برای انتخاب آماده‌ترین ورزشکار جهان دست روی نام لبرون جیمز، ستاره NBA  گذاشتند. در این رده‌بندی که 50 ورزشکار آماده جهان را معرفی کرده، کریستیانو رونالدو با اختلاف کمی نسبت به جیمز و بالاتر از یوسین بولت، سریعترین مرد جهان در رده دوم ایستاده است. واضح است که گزارش SI ، پاسخی به جلد مجله سلامت مردان بود و فقط با بازی با کلمات به جای تندرست‌ترین از واژه آماده‌ترین استفاده کرد. اما دلایل هرکدام از اینها برای انتخاب رونالدو یا لبرون چیست؟
 چرا رونالدو؟
مجله سلامت مردان برای معرفی رونالدو به عنوان تندرست‌ترین ورزشکار جهان 5 فاکتور قدرت ذهنی، استقامت، سرعت، قدرت بدنی و توان را مورد بررسی قرار داده بود که توضیحات آنها به این شرح است:
   قدرت ذهنی:
توانایی رونالدو برای تحلیل روند بازی، سریع‌تر از هر بازیکن دیگری است. سرعت حرکت چشم ورزشکاران نخبه بیش از دیگران است به طوری‌ که در هر ثانیه توانایی نگاه کردن به هفت نقطه را دارند در حالی که افراد معمولی حداکثر می‌توانند در هر ثانیه به پنج نقطه نگاه کنند. رونالدو هنگام دریبل یک مدافع، به صورت ناخودآگاه تمامی حرکات ممکن را ارزیابی می کند.
  استقامت:
 رونالدو در هر بازی بیش از 9 کیلومتر می دود. یکی از دلایل این استقامت درصد چربی پایین بدن رونالدو است. تکلیف تیم برنده در مسابقات مهم معمولا در 20 دقیقه پایانی مشخص می‌شود؛ یعنی زمانی که رونالدو بیشتر از یک چهارم گل های خود در فصل گذشته را به ثمر رساند.
  سرعت:
رونالدو در یک مسابقه معمولی با سرعت بیش از 33 کیلومتر در ساعت می دود و در هر بازی بیش از 30 بار استارت می زند. این سرعت فوق‌العاده و هوش بالا به رونالدو کمک می‌کند که در تله آفساید حریف گرفتار نشود. ستاره رئال برای فرار از آفساید زمان‌سنجی بی‌نقصی در فرارهای قطری‌اش دارد. سرعت و تعادل بالا همچنین به رونالدو کمک می‌کند که به راحتی بازیکنان حریف را دریبل بزند.
  قدرت بدنی:
رونالدو در حرکت اسکات پا می‌تواند 200 کیلو را بلند کند و همین قدرت فوق العاده‌ای به عضلات پایش می‌دهد که تاثیر زیادی در پرش و ضربات سر دارد. ارتفاع پرش رونالدو حدود 80 سانتی‌متر است و او می‌تواند در ارتفاع بیش از 60/2 متر با سر به توپ ضربه بزند. این مشابه پرش‌هایی است که ستارگان NBA دارند.
  توان
رونالدو می‌تواند توپ را با سرعت 128 کیلومتر در ساعت شوت کند. تکنیک ضربه زدن رونالدو، مسیر حرکت توپ در هوا را بارها تغییر می‌دهد و به همین خاطر او ضربات ایستگاهی را به راحتی تبدیل به گل می‌کند. رونالدو رمز رسیدن به این آمادگی را اینگونه شرح می‌دهد: «‌من فقط برای اینکه بدنم در برنامه‌های عکاسی خوش فرم به نظر برسد، تمرین نمی‌کنم. من این کار را برای پیشرفت در حرفه‌ام یعنی فوتبال انجام می‌دهم. یک بازیکن فوتبال باید همیشه آماده و سالم باشد. دغدغه اصلی من این است که همیشه برای تمرین و بازی آماده باشم و برای این کار هرگز روی بخش خاصی از بدنم تمرکز نمی‌کنم. من همیشه روی تمام قسمت‌های بدنم کار می‌کنم و خوب می‌دانم که عامل ذهنی در این موضوع چقدر اهمیت دارد.»
  چرا لبرون؟
اسپرت ایلاستریتد درباره دلیل این مقایسه می‌نویسد: «برای ورزشکاران مرد، آمادگی بدنی یکی از دلایل اصلی موفقیت است. حتی در میان حرفه‌ای‌ها، برخی از ورزشکاران از این نظر در مرتبه بالاتری قرار می‌گیرند.» ورزشکاری که از نگاه این مجله در بالاترین مرتبه قرار می ‌گیرد کسی نیست جز لبرون جیمز. این مجله برای بررسی آماده‌ترین ورزشکاران، 4 فاکتور سرعت، قدرت، چابکی و استقامت را در نظر گرفته که لبرون‌جیمز در تمام آنها نمره کامل، یعنی 10 گرفته است.
در واقع از نگاه آنها، لبرون جیمز در تمام این موارد به عنوان متری است که آمادگی سایر ورزشکاران در مقایسه با او سنجیده می شود. فوروارد کلیولند کاوالیرز، مثل رونالدو شیفته تمرینات سنگین است و دائما عکس هایی از خودش در سالن بدنسازی منتشر می کند. لبرون مثل رونالدو  از رژیم های غذایی سختی  برای حفظ آمادگی بدنی اش پیروی می کند که آخرین آنها یک رژیم غذایی جدید بدون هیدروکربن است.  از نگاه این مجله، تنها تفاوت امتیازات رونالدو با لبرون در این جدول‌، فاکتور قدرت بدنی است که رونالدو نمره 5/8 گرفته. نفر سوم این فهرست، یوسین بولت، دونده سرعت جاماییکایی و نفر چهارم فلوید می واتر، بوکسور آمریکایی است. دیگر نام مهمی که در میان 10 نفر برتر دیده می‌شود، مایکل فلپس، شناگر آمریکایی است که با 33 امتیاز در رتبه دهم قرار دارد. 

چهره های مشهور درفهرست 50 ورزشکار آماده جهان

در فهرست 50 نفره ورزشکاران آماده جهان از  نگاه مجله SI ، چهره های مشهوری دیده می شوند.  نفر بیستم این فهرست، رافائل نادال، تنیسور خستگی‌ناپذیر اسپانیایی است. میکا ریچاردز، مدافع تنومند منچسترسیتی در رتبه بیست‌ و ‌سوم است. هالک، مهاجم برزیلی به خاطر اندام تنومندش در رتبه بیست و چهارم قرار دارد. سرخیو راموس، مدافع آماده اسپانیایی در رتبه بیست و نهم است. راجر فدرر، دومین تنیسور این فهرست سی و یکمین نفر است. نانی، بال پرتغالی منچستریونایتد در رتبه 34 قرار دارد. تیم هاوارد، دروازه‌بان تیم ملی آمریکا نفر چهل و دوم است. آخرین چهره فوتبالی این فهرست، دیه گو فورلان اروگوئه‌ای است که در رتبه 44 قرار گرفته. در میان 50 ورزشکاری که در فهرست این مجله قرار گرفته‌اند، 16 بازیکن فوتبال آمریکایی، 7 بازیکن فوتبال، 6 بسکتبالیست، 4 دونده و یک صخره‌نورد دیده می‌شوند.
l3oylost بازدید : 71 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (0)

به بعضیام باس گفت
خلایق ، خر چه لایق ؟!
.
.
.
.
.
ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ :

ﻣﻦ ﺧﻮﺩﻡ یه ﭘﺎ ﻭﺍگیرﻡ ،

ﺑﻪﭘﺎ ﺣﺎﻟﺘﻮ ﻧﮕﯿﺮﻡ !
.
.
.
.
.به بعضیا باس گفت :

فک نکن شما منحصر به فردی ،

نخیر عزیزم !

شما الکی متصل به برقی …
.
.
.
.
.
به بعضیام باید گفت :

میخوای بری همه چیزتو ببر ،

بعدی میاد جا بشه !
.
.
.
.
.
به بعضیام بایس گفت
عزیزم پَرچَــــҐِ تو
بــا ، لآســ✗ــ
بآلــ✔ــآس…
.
.
.
.
.
به بعضیام باس گفت

ببین درسته تو نتونستی خرم کنی….
ولی دیگه کم کم داری سگم میکنی!!!!
.
.
.
.
.
به بعضیا باس گفت

اون اپلی ک دم ب دیقه پزشو میدی
سیب شو ما گاز زدیم..
.
.
.
.
.
بـه بعضیــــــا باید گفــت

واســـــه کســی کلاس بـذار

کـه همــکلاسـش باشـــی

نـه واسـه کســـــی که

تو کلاسـش رات نمــــیده

kia بازدید : 109 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (1)

بیوگرافی، زندگینامه ی کامل و عکس هایی از کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو در 5 فوریه 1985 در فونچال، مادیرا پرتغال متولد شد.

او در سال 2009 با انتقال 80 میلیون پوندی‌اش از منچستر یونایتد به رئال مادرید، به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل شد. رکوردی که بر اساس گزارش‌ های منتشر شده با انتقال 100 میلیون یورویی گرت بیل از تاتنهام به رئال مادرید در سال 2013 شکسته شد. او با حقوق سالیانه 21 میلیون یورو، دارای بالاترین درآمد بین بازیکنان فوتبال جهان است.

او فوتبالش را در نوجوانی در تیم آندورینها آغاز کرد. بعد از دو سال به باشگاه فوتبال ناسیونال مادیرا پیوست و پس از آن، به باشگاه اسپورتینگ لیسبون ملحق شد. او در این تیم، نظر الکس فرگوسن سرمربی وقت منچستر یونایتد را به خود جلب کرد و در سال 2003 با قراردادی به ارزش 12.24 میلیون پوند به منچستر یونایتد پیوست. وی تا سال 2009 با شیاطین سرخ هم‌ بازی بود و چندین بار جام حذفی و لیگ برتر انگلستان را با آنان فتح‌ کرد.

رئال مادرید در تابستان سال 2009 با قراردادی 94 میلیون یورویی با رونالدو به‌ توافق رسید و رکورد گران‌قیمت‌ ترین فوتبالیست جهان را شکست.  رونالدو در سال 2003 به تیم ملی پرتغال راه‌ یافت و در سال 2010 کاپیتانی تیم ملی‌اش را بر عهده‌ گرفت. او 98 بازی در تیم ملی پرتغال انجام داده و 37 گل به‌ ثمر رسانده‌ است. رونالدو آمیزه‌ای از سرعت، قدرت بدنی، شوت‌های پر قدرت و تکنیک است، او سریعترین بازیکن جهان است و رکوردار بلندترین پرش در بین فوتبالیست‌های جهان است.

هنگامی که رونالدو 20 سال داشت، پدر الکلی او در 52 سالگی درگذشت. در ماه مارس سال 2009 او صد هزار پوند به بیمارستانی اهدا کرد که سرطان مادرش را درمان کرده بود.

او در حال حاضر با ایرینا شایک رابطه دارد.

 

 

دانستنی هایی از کریستیانو رونالدو:

قد او 185 سانتیمتر است.

الکل نمی نوشد و سیگار نمی کشد.

از سهام‌داران نایک، پیپ جینز، اکسترا جاس و اتومبیل سوزوکی است.

رونالدو با فروش کفش طلایش به کودکان غزه کمک چندین میلیون دلاری کرد.

مارادونا درباره ی او گفته‌ است: رونالدو بهترین بازیکن بر روی این سیاره‌ است و هم‌ میهنان او باید برای او یک بنای تاریخی در لیسبون بسازند.

یک کاتولیک است.

 

kia بازدید : 47 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

سه شنبه شب، رونالدو و ریحانا در پشت صحنه کنسرت این خواننده در لیسبون، پرتغال با هم دیدار داشته اند، این فوتبالیست مشهور تیم فوتبال رئال مادرید یک عکس از خودش و ریحانا را در پشت صحنه ی این برنامه منتشر کرده است.

 

kia بازدید : 139 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه کاملی از اس ام اس ها با موضوع تنهایی

همنشین خوب ، بهتر از تنهایی است

وتنهایی بهتر از همنشین بد . . .

(پیامبر اکرم ص)

.

.

.

انقدر از تنهایی نترس ، تو تنهایی وارد این دنیا شدی . . .

.

.

.

دنیا ! نخواستیم یار بی وفا ، تنهایی بهتر

 درد تنهایی نخواستیم شفا ، تنهایی بهتر

 یک عمر در پی یار باوفا ، با وفا بودیم

 اما ندیدیم به غیر از جفا ، تنهایی بهتر . . .

.

.

.

تو تنها باش و من تنهای تنها /  که دارم وقت تنهایی سخن ها

نگاه عاشقم تا آسمانهاست / مرا تا عرش اعلا نردبان هاست

نماز خلوتم را صد قنوت است / کلام شعر تنهایی سکوت است . . .

.

.

.

تنهایی را باید با خط بریل می نوشتند

شنیدنش کافی نیست ، باید لمسش کرد . . .

.

.

.

تاکنون دوستی را پیدا نکرده ام که به اندازه ” تنهایی ” شایسته رفاقت باشد . . .

(تورو)

.

.

.

تنهایی … دیوار … قهوه های سر رفته از حوصله ام

اتاقی که چهار تاق باز ، روی من خوابیده

چشم هایی که از ساعت ، کار افتاده ترند

و شانه های تو ، که زیر بار ِ باران نمی روند

باید گریه ام را روی بی کسی هایم تنظیم کنم

و این یعنی تنهایی

.

.

.

با من تنها بگو این قصه را   / با من تنها خدا ، این بنده را

 ای خدا تنها تویی تنها منم /  من به تنهایی تو سر میزم . . .

.

.

.

آنقدر با تنهایی انس گرفتم که دیگر زبانش را می فهمم !

 و فهمیدم…

تنهایی هم می تواند عشق خوبی باشد به شرط اینکه

 درکش کنم

.

.

.

بیچاره تنهایی

 این عروس نگون بخت

 آه و اشک را دوست ندارد

 اما همنشین همیشگی اش

 چشم امیدش به دلی ناامید

 و شکستن سکوتش

 میداند عادت ، دشمن است

 اما عقل کجا و دلتنگی کجا !

 دل ناامید امیدوار میرود

 و باز تنهایی میماند و تنهایی . . .

.

.

.

وقتی بهت خیانت میکنن تنهایی از همه چی بهتره . . .

.

.

.

دیواری ساخته ام از جنس غرور با بافته ای از باورهایم

تا در روزهای تنهایی و دلتنگی به آن تکیه کنم . . .

.

.

.

بدونت روز و شب افتاده ام در دام تنهایی /  و تن خسته تر از پاییزم از انجام تنهایی

 دلم با یاد عشقت می تپد هر دم دراین سینه /  اگر در سر پرم هر لحظه از ابهام تنهایی

.

.

.

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند طلب عشق ز هر بی سر و پایی نکنیم . . .

.

.

.

بهاری کن مرا جانا، که من پابند پاییزیم

و آهنگ غزلهای جوانم گریه می خواهد

چنان دق کرده احساسم میان شعر تنهایی

که حتی گریه های بی امانم، گریه می خواهد . . .

.

.

.

در نهان، به آنانی دل میبندیم که دوستمان ندارند

و در آشکارا

از آنانی که دوستمان دارند غافلیم

شاید این است دلیل تنهایی ما

“دکتر علی شریعتی*

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازیکن جهان کیست؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 322
  • بازدید سال : 1,521
  • بازدید کلی : 23,384
  • تبلیغات